Albert Heijn gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ah.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Aan de hand van deze informatie passen wij en derde partijen advertenties aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast kun je door deze cookies informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer >

Verberg deze melding

jij vraagt wij antwoorden

Kun je geen antwoord vinden op je vraag? Maak dan gebruik van het contactformulier.

  • Kan ik meerdere bestellingen plaatsen?

    Jazeker! Zijn er meer mensen, die je wil verrassen met bloemen? Kies dan voor "nog iemand verrassen” en reken in een keer af.

  • Kan ik ook anoniem bloemen versturen?

    Ja. De ontvanger krijgt alleen de persoonlijke boodschap te zien op het wenskaartje die jij hebt ingevuld. Tenzij je geen persoonlijke boodschap hebt ingevuld of geen wenskaart bij de bestelling hebt toegevoegd.

  • Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

    In de winkelmand van de webshop. Na het samenstellen van je bloemencadeau voer je de verzendgegevens in en kom je in de winkelmand van bloompost.nl. Je wordt direct gevraagd of je een kortingscode hebt. Voer deze in en klik op 'toevoegen'. De waarde van de (geldige) kortingscode wordt dan direct verrekend in het totaalbedrag.

    Je kan maximaal een code per winkelmand invoeren.

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt betalen met Ideal. Je bestelling wordt uitgevoerd en verzonden direct nadat de betaling bij ons binnen is, of op de latere datum indien je dat hebt aangegeven in de bestelling.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland bedragen €5,00 (bezorging maandag t/m zaterdag), voor bezorging op Moederdag geldt een aangepast tarief van €7,50.

  • Wanneer worden de bloemen bezorgd?

    Bestel je voor 22.00 uur je boeket op AH Bloemist, dan kunnen we je bloemen nog dezelfde dag versturen.
    Ze worden naar verwachting de eerstvolgende dag aangeboden. Bestel je op zaterdag? Dan worden je bloemen maandag bezorgd. 

  • De ontvanger is niet thuis, is dat een probleem?

    Het boeket wordt aangeboden op het aangegeven adres door onze vervoerder. Bij niet thuis wordt er ook geprobeerd om het boeket bij de buren af te leveren. Wanneer dat ook niet lukt, wordt het boeket de volgende dag opnieuw aangeboden. Ook dan wordt er wederom uitgeweken naar de buren bij niet thuis. Als het boeket dan nog steeds niet bezorgd kan worden, ontvang je als besteller daarvan bericht.

  • Komen de bloemen wel vers aan?

    Laat je bloemen bezorgen, dan wil je natuurlijk wel dat die bloemen een tijdje mooi blijven. Onze boeketten zien er gegarandeerd een week goed uit. Mocht er onverhoopt iets niet goed gaan (het blijft een natuurproduct) dan doen wij niet moeilijk en sturen wij gewoon een nieuwe bos.

  • Kan ik mijn aankoop ook herroepen?

    U kunt een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De bedenktijd gaat in op de dag nadat u, dan wel de door u aangewezen derde, het product heeft ontvangen.

    Tijdens de bedenktijd dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat u het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen.

    Voor uw herroeping kunt u gebruik maken van het modelformulier zoals opgenomen in onze bevestiging van uw bestelling, maar u kunt dit ook op andere ondubbelzinnige wijze aan ons melden.

    Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in artikel 6.3 bedoelde melding, dient u het product te retourneren. De producten die u wenst te retourneren kunt u verzenden naar AH Bloemist, p/a Florijnweg 25, 6883 JN Velp. De verzendkosten voor het retourzenden van de producten komen voor uw eigen rekening. U dient het product terug te sturen met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de AH Bloemist verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij u. Het door u betaalde bedrag voor de betreffende producten, wordt per ommegaande aan u vergoed, nadat wij het product hebben ontvangen of nadat u heeft aangetond het product te hebben teruggezonden.

    De navolgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:
    a) producten die door AH Bloemist tot stand zijn gebracht overeenkomstig uw specificaties en/of producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn (hieronder vallen in ieder geval de door AH Bloemist tot stand gebrachte en geleverde wenskaarten met de door u aangeleverde tekst);
    b) producten die snel kunnen bederven of verouderen (hieronder vallen in ieder geval de door AH Bloemist geleverde bloemen).

een vraag stellen

ons adres

Albert Heijn B.V.
Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam

info@bloemist.ah.nl

KvK 35012085
BTW NL002230884b01